.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت فراکسیون ورزش مجلس از قطبی

عضو فراکسیون ورزش با اشاره به جلسه روز دوشنبه نمایندگان با رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پورمحمدی تاکید کرد دو شغله ها خود را با قانون تطبیق دهند زیرا قرار نیست قانونی وضع شود که با دو شغله ها مطابقت کند.
علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با مهر به جلسه روز دوشنبه تعدادی از نمایندگان مجلس با پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در محل این سازمان تشکیل شد اشاره و اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر نمایندگان مجلس، نمایندگانی از نهاد ریاست جمهوری و سازمان تربیت بدنی نیز حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه موضوعات مختلفی مطرح شد که از جمله این بحث بود که حضور افراد در فدراسیونها و مراجع تصمیم گیری ورزشی شغل محسوب می شود یا نه.

یوسف نژاد تصریح کرد: سازمان بازرسی پیش از این اعلام کرده بود که 221 نفر از افراد سازمان تربیت بدنی دو شغله هستند که 120 نفر خود استعفا کرده و حدود 100 نفر همچنان دوشغله باقی مانده اند.

عضو فراکسیون ورزش خاطرنشان کرد: پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه تاکید کرد این افراد باید خود را با قانون تطبیق دهند نه اینکه قانونی تصویب شود که با افراد مطابقت کند.

این نماینده مجلس یادآورشد: نمایندگان ریاست جمهوری و تربیت بدنی اعلام کردند اگر طبق این قاعده پیش رویم بیش از 20 هزار نفر باید استعفا دهند.

یوسف نژاد گفت: البته این ادعای مطرح شده غیرمنطقی است و تعداد مورد ادعای سازمان بازرسی کل کشور مد نظر هستند.

وی افزود: مقرر شد تا این مسئله توسط کارگروهی متشکل از اعضای فراکسیون ورزشی مجلس، سازمان تربیت بدنی و سازمان بازرسی و ریاست جمهوری تشکیل و بررسی بیشتری در این بخش انجام شود.

یوسف نژاد گفت: به دنبال این جلسه، فراکسیون ورزش نیز صبح امروز(سه شنبه) جلسه ای تشکیل داد و قرار شد از رئیس مجلس دعوت شود تا به این بحث ورود پیدا کند.

وی یاد آور شد: فقط بحث دو شغله ها مطرح نیست یک روند طرح جامع ورزشی نیز قرار است در فراکسیون بررسی شود. متاسفانه این طرح با وجود هزینه های گزاف در مطالعه، همچنان راکد مانده و سازمان تربیت بدنی اقدام خاصی در مورد آن انجام نمی دهد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد با دعوت از افراد موثر دستگاه ورزش و روسای فدراسیونها و فراکسیون ورزشی درباره اثرگذاری بخش ورزشی در برنامه پنجم توسعه از آنها کسب اطلاع و دیدگاه آنها مورد توجه قرار داده شود.

یوسف نژادهمچنین گفت: برای اعلام حمایت فراکسیون ورزش و مجلس از تیم ملی فوتبال کشور نیز قرار شد تا از قطبی، سرمربی این تیم دعوت شود تا در کمیسیون حضور یابد و این موضوع مجلس به وی اعلام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.